Tuesday, 22 November 2011

jalan-jalan

menulis kejab bole ?
hahaha
#ecehhh semenjak ade blogg nihh an :)

sebanarnya kura-kura nakal nak cerita pasal petang tadi pergi jalan-II dekat KOTA ISKANDAR
PERRGGGHHH terbaikkk gilaaa
kura-kura nakal sempat ambik gambar sikit 
best gilaa laaa :)
tengok papan tanda tu canggih an ?

tengok landskap dekat sana tu 
TERBAIKK gilaaa




kura-kura nakal ada kapal dekat sana 
inilah bot kura-kura nakal 
cantik kan ?

#perasan laa kau nihh#

banyak lagi benda pelik ada dekat sana 
seni binaan yang MODEN , kawasan yang aman
best laa .
tadi pun ramai orang photoshot perkahwinan
kura-kura nakal pun nak photoshot dekat sana laa

#kan sayang <3

lagi satu benda yang agak pelik jugak laa 
 ape benda nihh ?
macam sirip ikan jerung pon ada kan ?
tapi canggih laa 
nampak MODEN gilaa 



kura-kura nakal dah tak tahu nak tulis apa lagi

                       
cantikkan banggunan belakang tu ?
tu jee nak cakap :)
hahahahaha

#kau nak tunggu gamabar kau cakap je laa


okeee laa kura-kura nakal dah penat menaip nihh
byeebyeee
:)