Monday 28 November 2011

imbas kenangan silam bersama dia

kenangan bersama si dia yang sporting , penyayang 
aku mula kenal dia di facebook ketika aku mengucapkan hari lahir pada dia
ketika itu aku tidak bahawa dia satu sekolah dengan aku 
setelah lama berkenalan di facebook dia mula menegur aku di sekolah
ketika itu aku masih menjual dan malu untuk menegur dia
selepas dia mula menegur aku , aku mula cuba untuk rapat dengan dia
selepas selang beberapa hari , aku mula rapat dengan dia
kami rehat bersama , kami makan bersama
dialah yang aku maksudkan orang yang telah menceriakan hidup aku
dia seorang yang sporting , penyayang , mengambil berat tentang aku 
kami selalu meluangkan masa bersama tak kira di mana
sehingga rakan-II aku mengatakan aku couple dengan dia 
sedangkan tidak


terlalu banyak kenangan aku dengan dia
antara kenangan yang aku tidak boleh lupakan ketika aku ponteng sekolah bersama
dan kami pergi ke bandar 
namun cikgu dapat tahu kami ponteng sekolah 
(okee stop cite pasal ni)


inilah antara gambar-II kenangan yang sempat aku tunjukkan
kami memang hanya kawan biasa 
sedih bila ingatkan kenangan bersama dia
walaupun dia tak cantik pada pandangan korang namun dia tetap cantik bagi aku
saat ketika aku dengan dia 
sungguh indah ketika bersama




namun hubungan kami mula renggang apabila dia mula berkenalan dengan orang lain
kami mula kurang massage bersama , kurang call , jarang keluar bersama
sehinggalah aku mendapat panggilan telefon dari seorang lelaki 
mengatakan jangan ganggu dia lagi 
pada waktu itu , aku merasa sedih kerana telah kehilangan kawan yang sangat rapat
mulai dari itu aku tidak menegur dia di sekolah , tidak contact dia lagi
hubungan kami terputus 




dan sekarang aku mula merindui dia
bila melibat gambar-II kami , hati aku mula berapa sayu
aku amat rindukan dia
walaupun aku tahu dia telah dimiliki orang lain




nurhazimah binti harun
sorry kalau aku cerita pasal kau
aku cuma ingatkan kembali kenangan kita




[okee laa kura-kura nakal dah sedih]
bybyeee :'(